lørdag den 3. juli 2010

En lørdag under åben himmel


Da vi for at par dage siden erfarede, at dagen i dag skulle blive ekstrem varm, aftalte vi med et par venner, at tage ud i det blå, og tilbringe det meste af dagen. Selvom det ikke skorter på arbejdsopgaver, der skal udføres, ville det være ulideligt, at få noget fysisk arbejde fra hånden. Der skal jo også være plads til afslapning og ren nydelse.

Nogen må arbejde om lørdagen. Posten skal jo ud, så vennerne kunne først være fremme ved 15.30 tiden, men så ville de også komme med campingvognen, så vi kunne lave aftenkaffe, og nyde godt af de andre fordele, som der er ved at have sådan et flytbart hus, som f.eks. service og toiletforhold osv.
Jeg lovede at sørge for kød, salat og andet tilbehør, og lavede en kande kaffe, som vi kunne starte med når vi mødtes. Vennerne ville tage grillen med, og så spurgte de, om ikke jeg troede min mor kunne tænke sig at tage med. Jo, helt sikkert, hvis jeg altså vil spørge hende ☺ Det gjorde jeg så selvfølgelig. Jeg hentede hende til middag, lavede en tår kaffe, og kørte mod målet, og var fremme ved Farøbroen, en time før vennerne. Vejret har været helt fantastisk, og lige tilpas, da der var en let brise hele dagen. Det hjalp noget på temperaturen. Da vennerne ankom, drak vi kaffen, og sad og snakkede og hyggede, til det blev tid at tænde op under grillen.


Vi har haft en rigtig dejlig dag. Og ikke mindst min mor, som har moret sig gevaldigt. Vi kørte først hjemad kl. 21. Vel hjemme her kl. 22, var det som at træde ind i en bageovn, så der bliver luftet gevaldigt ud nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle kommentarer bliver værdsat. Dit fodspor er med til at sætte liv på bloggen :-)