lørdag den 17. juli 2010

En ordentlig skalle

Kl. 8 var jeg bevæbnet med roehakke og diverse andre nødvendige haveredskaber, for at komme det meste af ukrudtet til livs her på matriklen. Allerede et kvarter efter, kom der en regnskylle, så jeg smuttede ind og fik ordnet stuegulvet. Hev sengetøjet af og fik  startet en maskinfuld. Det var atter blevet tørvejr, så jeg kunne fortsætte ude. 

Bedet ved  indkørslen bedet i græsplænen

………………. Der er luget, revet, og båret  på traileren………………….

Stenbed foran hus 

Nyklippede træer og buske

Jeg har  pillet, finkæmmet, beskåret træer og buske samt fyldt  traileren til randen med haveaffald.

Nyslået græs

Til sidst slog jeg græsset. Da jeg var færdig med det, var klokken blevet 19.30, så det blev en lang arbejdsdag på 11½ time. Ind imellem fik jeg også klaret 3 maskinfulde vasketøj. Skønt.

Allan har overhovedet ikke deltaget i havearbejdet.  Han har gang i et kæmpe projekt med vores hegn, men mere om det en anden dag.

Lige nu er det ren afslapning,  mens vi nyder et velfortjent glas rødvin.

Desværre mangler jeg stadig en del i haven endnu, men i morgen til frokosttid, kommer Camilla hjem med “mand og børn”  og Mads kommer selvfølgelig også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle kommentarer bliver værdsat. Dit fodspor er med til at sætte liv på bloggen :-)