mandag den 13. december 2010

Yndlingsjulepynt - blogleg

Bente spørger på blogkvinder 40+ om vi vil vise vores yndlingsjulepynt frem.

Nissen med sækken over skulderen, er min allerførste og vist også eneste mandelgave i mit voksenliv. Nissen har holdt sin 30 års fødselsdag her i huset. De to nisser i gyngestolen, har jeg fået af min bror Mark, mens han stadig var en lille knægt. Han har selv lavet stolene af tøjklemmer. Alle vi søskende fik hvert et nissepar, så han har haft travlt den lille dreng. 

PC123597 PC123588

Køkkennissen, som jeg kalder hende, har min mor lavet for mange år siden. Hun syntes ikke den var særlig køn, og mente at den bare skulle kasseres. Derfor flyttede hun ind hos os. PC123616

2 kommentarer:

  1. Det er nogle søde nisser du har, især dem din bror har lavet er fine..Hav en god dag...

    SvarSlet
  2. Annemarie, det er også de kønneste i mine øjne.
    Tak, du må ha´ en dejlig aften, af det der nu er tilbage af den ☺

    SvarSlet

Alle kommentarer bliver værdsat. Dit fodspor er med til at sætte liv på bloggen :-)