søndag den 4. juli 2010

I Rødby med leen

Efter at have drevet den af, det meste af dagen i går, stod vi tidligt op og kørte til vores ubebyggede sommerhusgrund i Rødby, hvor vi har vores gamle campingvogn stående. Heldigvis er Allan og jeg altid et rigtigt godt teamwork.
P7042285 Musvitvej
Vi har ikke været der siden december måned. ( vi har selvfølgelig nogen der holder opsyn) Tidslerne stod i en højde af 160 cm, så der var noget at gå i gang med.
P7042288 Allan med le
Heldigvis har vi ikke fældet alle fyrretræerne, de forhindrer da, at hele grunden gror uhæmmet til. Allan knokler med leen, så vandet driver, mens han basker, bander og svovler p.g. a myg, fluer osv. Selvom han har skiftet sine shorts ud med de lange bukser, er han stadig utilfreds med omsværmelserne.
P7042290 Pia
Jeg river sammen og slæber væk i én uendelighed. Insekterne kan jeg jo alligevel ikke gøre noget ved, så der er ingen grund til at bruge krudt på dem. Og Allan bruger så rigeligt krudt på det for os begge tilsammen.
P7042294 færdig
Efter 2½ times godt teamwork, hårdt arbejde, og hver en liter postevand samt en banan, så er vi færdige med den knapt 1000 kvm store grund.
P7042295 afgang
Campingvognen er hægtet på bilen, og vi er på vej hjemad til en gang tiltrængt frokost efter en køretur på 3 kvarter.
Jeg kan hilse og sige vi er godt radbrækket. Mon ikke vi sover godt i nat.

6 kommentarer:

  1. Imponerende flid i denne varme, men det er SÅ skønt når man er i bund og kan nyde det færdige resultat.
    Kh Inge

    SvarSlet
  2. Hvor har du meget at fortælle, og hvor er det dejligt, at du har fundet ind til blogland.

    Jeg glæder mig til at følge med hos dig.

    SvarSlet
  3. Inge... Vi var glade for det var i formiddags. Eftermiddagen blev endnu varmere.

    Jeg har været inde og læse lidt om dig ☺

    SvarSlet
  4. Ellen.. Tak skal du ha´. Der var langt fra tanke til handling ☺

    SvarSlet
  5. Pyha, sikken et arbejde og sikken en tilfredsstillelse, når det er overstået. Jeg kan forestille mig, at I har sovet umådeligt godt om natten.
    Fin tur til Farøbroen, det er herligt at komme på udflugt, især når I kan deles om besværet.
    En rigtig dejligt eftermiddag og aften til dig.

    SvarSlet
  6. Annette.. Nydelsen er heldigvis lige så stor som ydelsen.
    Allan har sovet så godt, at han har holdt mig vågen (og så er der jo lige varmen også)
    Dejlig aften til dig også.

    SvarSlet

Alle kommentarer bliver værdsat. Dit fodspor er med til at sætte liv på bloggen :-)